2011. december 8., csütörtök

Rumnapló




Szereplők:

Paul Kemp - Johnny Depp
Sanderson - Aaron Eckhart
Bob Sala - Michael Rispoli
Chenault - Amber Heard
Ed Lotterman - Richard Jenkins
Moburg - Giovanni Ribisi


A könyvhöz fogok viszonyítani, előre is bocs.





Sikerült előbb megnézni a filmet, mint ahogy a könyvet olvastam. Fordítva jobb lett volna. Túlságosan hálivúdi sztorit kaptam, nehéz volt elvonatkoztatni, főleg, hogy még friss volt az élmény.

Nehezen tudtam például feldolgozni azt, hogy Yeamon és Sanderson összeolvadt egy személlyé. Aztán ott van az, hogy minden csillog, és villog és ragyog, pedig ótvarosnak és lepukkantnak kellene lennie. Tudom, így eladhatóbb... Az is biztosan növeli a bevételt, hogy rájátszottak a Félelem és reszketésre egy jó kis haluzós jelenettel, ami a könyvben pedig nincs.

A szereplők jelleme nagyjából ugyanaz maradt, szerencsére. Még a külsejüket is kábé így képzelném, ha ugye nem láttam volna magam előtt a színészeket olvasás közben. A szereposztás nekem tetszett:



A főszereplő nem is lehetett volna más, mint a Karib-tenger főkalóza Johnny Depp. Az alkoholistát is élethűen játssza.
Sala megöregedett, de rendben van. Michael Rispoli pont annyira dörmögős, ivós, kattintgatós, amennyire annak kell lennie.
Aztán ott van Sanderson, azaz Aaron Eckhart. Pont jó. Jó pasi, jól él, de valami akkor is hibádzik.
Végül a kedvenc karakterem, Chenault. Gyönyörű, gyönyörű kis buta liba. Amber Heard jó választás volt. A wiki szerint Scarlett Johansson is esélyes volt a szerepre. Neki is jól állt volna.




Ami nagyon tetszett az a helyszín. Nem tudtam volna ennyire fehér homokot és kék tengert elképzelni. Meg a város se igazán menne, abban nem vagyok jó.

Nem mondom, hogy könnyed kis mozi, ami alkalmas lenne egy családi délutános programnak, mert az nem igaz. Kell hozzá nem kevés nyugalom, de vigyázz, ne legyen sok! Különben még unatkozni fogsz. Ha a Félelem és reszketés tetszett, azért még nem bízd el magad. Ez nem annyira elszállt egy valami. Viszont ott bizsereg benne Dr. Thompson szelleme. És ez a lényeg.

A képek innen, innen és innen vannak.

Imdb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése